2013. december 16., hétfő

Laura

Itt is vagyook:) Jó olvasást!;) Ui.: köszönöm a "segédírásnak" nem nevezhető hülyéskedést drága osztálytársamnak, Norbinak!:"D Tuti, azt hallgatnám majd napokig, hogy miért nem említettem meg:D



Laura állt ott, a volt barátnőm, és az ő barátnője, ha jól emlékszem Vivi. Laurának fekete áll alá érő, fokozatosan levágott haja volt, amit úgy szerettem. Világoskék szemeit fekete tussal húzta ki, ami tökéletessé tette az arcát. A mosolya gyönyörű volt, kontrasztot alkotott a fekete hajával. Mindig ízlésesen öltözködött, ahogy most is. Fekete női ing volt rajta, ami egy vékony aranyövvel húzott össze a derekánál. Világoskék csőfarmere egy sötét topánkával zárult.
Sajnos még mindig csodálattal néztem végig rajta, de közös múltunknak köszönhetően szomorú tekintettel meredtem a szemébe.
Észre se vettem eközben, hogy Dani boldogan öleli Vivit. Köztük sose volt több, mint barátság, de az nagyon. A vörös hajú csajjal (mert hogy Vivinek tépett vörös haja van) imádták egymást, mindig mindent megbeszéltek, minden titkukat megosztották egymással, így számunkra alapvető volt, hogy összejönnek, de ez hónapok után se történt meg. Mi Laurával hónapokig voltunk együtt, körülbelül fél éve szakított velem, hát borzasztó volt. Nem csak a szakítás volt rossz, hanem az is ami utána jött. Nekem hetekig tartó depresszió, neki pedig nem volt a facebookon "egyedülállóra" átállításnál több. De 20 perc elteltével újra együtt volt egy sráccal, de még milyen nevű sráccal! Mint később kiderült, nem csak utánam jöttek össze, hanem vele csalt meg, Jóskával. Mert ez volt a neve annak a srácnak. (Most nem azért, de mennyivel jobb a Maykee, mint a Jóska (?) Senkit nem kínoznék ilyen névvel...) De ahogy Laurával megszakítottam a kapcsolatot, úgy Dani se beszélt többet Vivivel. Mindketten játszották a jó barátot, és kiálltak mellettünk azzal, hogy nem beszéltek egymással. Néztem, ahogy szorosan ölelik egymást, és rájöttem, hogy mondani kellett volna Daninak, hogy tartsák a kapcsolatot. De nem tartották, az önzőségünk miatt. Mondjuk valahol mélyen meg lehetett érteni engem is, mivel akkor szakítottak velem "elhidegülés" okán, miközben megcsaltak.
És ott állt előttem. Elvem szerint undorodom kellett volna tőle, ahogy a várakozóan mosolygott rám, de valahol nagyon mélyen örültem, hogy ott van. Talán még mindig.....szeretem. De nem lehet! Biztos csak eszembe jutottak a régi érzelmek.
- Szia. - vigyorodott el, és hozzám hajolt puszit adni, de elhajoltam.
- Jóska gyereket hol hagytad? - kérdeztem lazán a szemébe nézve.
Ekkor már nem csak a Bytheway, hanem Daniék is minket néztek. Az előbbiek nem tudtak semmiről, de a pillanat kínosságát ők is érezték, így zavarodottan álltak az egyik lábukról a másikra.
- Beszélni akarok veled. - mondta, szinte könyörgően.
- Írj egy emailt, talán elolvasom.
Láthatólag megbántottam, de nem érdekelt, hisz ő is megbántott.
- Figyelj. - túrt bele a hajába, és hirtelen késztetést éreztem arra, hogy megöleljem, és újra beszívjam bódító parfümjének illatát. De ennek az érzésnek egy külső jelét se mutattam. Legalábbis igyekeztem nem mutatni...
- Mennünk kell. - biccentettem a fiúk felé. - Örültem a találkozásnak. - jegyeztem meg gúnyosan búcsúzóul, majd sarkon fordulva a parkoló felé igyekeztem, Ya Ou kocsijához.
Még hallottam, hogy valami bocsánatkérés féleséget motyog, de nem érdekelt. Fájt.
A fiúk rögtön mögöttem voltak, de a Benny és Ya Ou kocsijáig csöndben voltunk, viszont az autóhoz érve én törtem meg ezt a némaságot.
- Kinyitod? - intettem a fejemmel a kocsi felé Ya Ounak.
- Először mondd el, hogy mi volt ez! - utalt az előző szitura.
- Laura a volt barátnőm, de megcsalt. És most itt van. - mondtam unottan, mire fojtottan kuncogni kezdtek.

- Mi olyan vicces? - sóhajtottam.
- Öhm. Jóskával csalt meg? - amint Olivér kimondta a nevet, mindenki hangosan nevetni kezdett, még én elmosolyodtam halványan, majd bólintottam. Két felé váltunk, a fél csapat Benny kocsijával ment. Viszont még 5 autón keresztül is hallottam a Jóska névre érkező poénokat. Jó érzés volt, hogy - ha ilyen gyerekes szinten is de - mellettem állnak.
Először a Corvinra mentünk vissza. Dani mögöttem ült, de egyszer csak a két ülés között előrehajolva megszólalt.
- Vivi újra megadta a számát, és mondtam neki, hogy jöjjön velünk, remélem nem baj.
- Nem. - mondta Ya Ou.
- De! - vágtam rá, mire kérdőn néztek rám. - Mármint. Laura is vele fog jönni. - sóhajtottam.
- Majd írok neki, hogy egyedül jöjjön. - vette elő a telefonját, mire bólintottam.

***
Ki gondolta volna, hogy egy bólintással nem tudom magam mögött a dolgokat?! Hát én! Éreztem, hogy ennek a Laurás dolognak még nincs vége. De ez csak este bizonyosodott be. Miután mindenki elkészült magával, elmentünk két kocsival ( úgy terveztük, hogy Boti és Sziki nem iszik, de ebből nem lett semmi). Ám a klub bejáratánál nem csak Vivi, hanem -ahogy sejtettem- Laura is ott állt. Fekete miniruha volt rajta, körülbelül a combja közepéig ért.  Ahogy megláttam, nyomban megálltam, és hátrálni kezdtem
- Ne csináld már. - mondta Oli, miközben izgatottan szemezgetett a már most zenétől hangos klubbal.
- Minek megyünk ide? Nektek úgy is van barátnőtök itt meg csak csajozni jó.
- Nekem nincs.- mondta Oli, mire döbbebten néztem rá.
- Nincs?
- A-a. De most gyere. Ez csak egy hülye indok. - fogta meg a karom, de még mindig nem fogtam fel, hogy nincs barátnője. Hisz olyan cukik voltak együtt, a rajongók se ítélték el a csajt, akkor miért szakítottak? Magamban elhatároztam, hogy erről még kifaggatom az - engem rángató- Olit. Nagy gondolataim között odaértünk a lányokhoz. Vivi bánakozó arccal pillantott rám, mire nagyot sóhajtottam. Jó, lehet hogy nem tehet róla...
- Szia. - ugrott elém egy széles mosollyal Lora. Na, már automatikusan becézem! Nagyon jó! Akkor hívtam így, amikor jártunk...
- Szia. - mondtam unottan, aztán rögtön a fiúk felé fordultam. Vivi odasomfordált Dani mellé, akinek a keze rögtön Vivi dereka köré fonódott. Bárki bármit gondoljon, köztük kizárólag barátság van!

 - Megyünk? - intett Benny a bejárat felé, mire mindannyian hevesen bólogattunk.
- Segítsek? - kérdezte halkan Boti tőlem, amikor befele indultunk. Nem értettem, hogy mire gondolt, így nem is válaszoltam. De rögtön folytatta, csak most már a zaj miatt, meg hogy a körülöttünk levők is hallják, majdnemhogy kiabálva,. - Lilit miért nem hívtad?
Oldalra nézve láttam, hogy Lora.....ajj, vagyis Laura felkapja a fejét és érdeklődve pillantgat felénk. Innentől nem érdekelt, hogy melyik Liliről volt szó, rögtön belementem a játékba.
- Próbálnia kell. Pedig hívtam volna, tökre jófej. - mondtam hangosan, mert ekkor értünk be a klubba. Boti elégedetten nézett rám, amikor Laura (nem Lora! Nem és nem!) megrökönyödve, sértődötten ráncigálta az emberek tömkelegébe Vivit magával. Egy kis lelkiismeret furdalásom volt, de ahelyett, hogy ezért emésszem magam, inkább követtem a fiúkat egy boxba.
A hely maga ki volt világítva, de mindenhol. Velünk szemben egy neoncsövekkel teli DJ pult állt, mögötte pedig egy tőlünk alig idősebb srác mixelte a zenéket. Mellettünk egy hosszú bárpult volt, mögötte pedig srácok keverték a koktélokat. Tekintve a későbbiekre, jól jött, hogy ilyen közel volt ez a pult. Ya Ou rögtön hozott mindannyiunknak koktélt.
- Ez mi?! - meredtem röhögve a színes, jeges löttyre.
- Nem tudom. - nevetett, majd meg is itta egyszerre. Vállat rántva kortyoltam bele, majd a kissé savanykás íz miatt, egy pillanatra egy fintorodtam.

De a többiek unszolását, és példáját követve én is egyszerre ittam meg. 
- Vivi hol van? - tekintett körbe Dani.
- Valahol Laurával.- röhögött Boti, majd felállt. - Megyek piáért.
- Jövök én is. - állt fel Ya Ou. 
Amíg a két srác a pultnál ácsorgott (miközben Boti "nem feltűnően" nézte a mellette táncoló lányok fenekét), addig Dani is elindult Vivi felkeresésére.  Így négyen maradtunk.
Erre még emlékszem. Még arra is, hogy különböző poharakból ittam, ki tudja micsodát, és talán táncoltam is. De innentől minden teljes homály.

*** Másnap

Ahogy az is, hogy reggel miért a saját ágyamba ébredtem, és miért póló nélkül? Több száz kérdés fogalmazódott meg bennem, de a legnagyobb problémára csak akkor jöttem rá, amikor nyújtózkodtam, és a kezem beleakadt egy mellettem fekvő valakibe.....

5 megjegyzés:

  1. Uuuu ez erős volt. De nagyon jó! Hamar kövi! Mindenhova új rész csak yolora nem :(

    VálaszTörlés
  2. Igeeen, tudom, de -ha szabad ezt mondani - az a kedvencem, és nehéz megfelelni a saját elvárásomnak:/:)<3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Vajon ki lehet az? Laura?! Na szóval, siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  4. Mi lesz a bloggal Vivi?? ÍÍÍÍÍrj!

    VálaszTörlés
  5. Ok, ez már nagyon uncsi. Minek van blog ha már egy hónapja nem írod??? -_-

    VálaszTörlés